ΩΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

23 Μαρτίου, 2010

Είναι περίπλοκο!

Filed under: Uncategorized — Sporos @ 18:42

Το facebook μοιάζει με γυναίκα. Ναζιάρα και ξελογιάστρα. Δεν λέει την αλήθεια, η για να το τοποθετήσουμε καλύτερα λέει συχνά ψέματα. Κατ’ αρχήν μπορεί να γράψει ο καθένας ό,τι θέλει για τη ζωή του με ελάχιστες πιθανότητες να διαψευστεί.
Είναι μια κυρία που έχει περάσει ατα …ήντα; Βάζει ηλικία 38 αντί για έτος γεννήσεως 1938 και ξεμπερδεύει! Είναι ο άλλος δύσμορφος, έχει πρόβλημα με την εμφάνισή του; Βάζει μια σχετικά άγνωστη φωτογραφία του Τζορτζ Κλούνεϊ που κλέβει από τις τελευταίες σελίδες του google κι ιδού ο νέος και ωραίος του διαδικτύου.
Παλιά τα κόλπα αυτά. Ακόμα κι οι αρχάριοι σαν του λόγου μου ξέρουν να φυλάγονται. Ψάχνοντας όμως στους φίλους μου παρατήρησα μια ένδειξη η οποία επαναλαμβανόταν σε πολλούς και ειδικά πολλές. Κάτω από την προσωπική κατάσταση κάποιοι γράφουν: Περίπλοκη!
Τι σημαίνει «περίπλοκη»; Συνήθως στην ερώτηση «προσωπική κατάσταση» η απάντηση δεν επιδέχεται πρωτοτυπίες: Παντρεμένος, σε σχέση, ελεύθερος. Άντε αν είσαι της παλιάς σχολής που σέβεται τις παραδόσεις αυτής της κοινωνίας να βάλεις και το «αρραβωνισμένος/η». Πέραν τούτου ουδέν.
Σε καμία ταυτότητα δεν θα δεις δίπλα στην οικογενειακή κατάσταση «είναι περίπλοκο».
Επειδή όμως έχω καιρό να κάνω μεταβολή οικογενειακής μερίδας ρώτησα τον φίλο μου τον Αλέκο που δουλεύει στο ληξιαρχείο τι σημαίνει το «περίπλοκο». Αν έχασα κανένα τεύχος. Ο Αλέκος με κοίταξε έκπληκτος κι αμέσως με ρώτησε εάν τον τελευταίο καιρό κουράζομαι στη δουλειά. Μια χαρά παιδί, που λέει ο λόγος, ο Αλέκος, αλλά από facebook και τεχνολογία γενικότερα είναι σκράπας.
Η επόμενη ελπίδα μου μια φίλη, η Ματίνα, που είχε «περίπλοκη» προσωπική κατάσταση. Εγώ την θυμόμουν να μην έχει γκόμενο. Να μην μπορεί να κρατήσει κανένα. Μια χαρά κοπέλα ήταν, αλλά από τη συμπάθεια μέχρι τη σχέση μεσολαβούσε μια άβυσσος που ήταν αδύνατο να διαβεί με τον οποιοδήποτε.
Αποφάσισα με το θάρρος της φιλίας να τη ρωτήσω. Ευθέως
– Αχ,αχ, απάντησε
Πάντα ο διπλός αναστεναγμός είναι κακός σύμβουλος για τη συνέχεια της κουβέντας.
– Δεν με διαφώτισε η απάντησή σου, της είπα ψύχραιμα και σοβαρά
– Ρε Άγγελε με ξέρεις τόσα χρόνια. Πες μου σε παρακαλώ γιατί ένας πούστης δεν θέλει να μείνει μαζί μου; Να είναι κοντά μου;
Είπα να της εξηγήσω ότι εάν ένας πούστης επέλεγε να μείνει μαζί της στον ίδιο παρανομαστή θα ήταν, αλλά θεώρησα ότι το χιούμορ δεν θα το εκτιμούσε…Την άφησα να συνεχίσει τον μονόλογό της
– Εσάς τους άντρες τους ερεθίζει να ξέρετε ότι μας γουστάρουν διάφοροι. Το βάζω λοιπόν για να εξάψω τη φαντασία κανενός μαλάκα που θα αποφασίσει να με διεκδικήσει!
Χαρούμενος κι έχοντας λύσει το μυστήριο πήγα στο φίλο μου τον Λευτέρη. Ο Λευτέρης δεν είναι στο facebook, αλλά είναι πάντα είναι πρόθυμος να ακούει τις διαπιστώσεις μου.
Του ανακοίνωσα λοιπόν γεμάτος χαρά την τελευταία μου ανακάλυψη. «Όσες γράφουν στη προσωπική τους σχέση…περίπλοκη ψάχνουν γκόμενο γιατί δεν έχουν και ντρέπονται να το πουν.»
Ο Λευτέρης με άκουσε, μου έδωσε συγχαρητήρια κι έσπευσε να εξαφανιστεί.
Τα γεγονότα εξελίχτηκαν ραγδαία. Ο Λευτέρης μάλωσε με τη γυναίκα του η οποία ήταν στο facebook και είχε γράψει «περίπλοκη» προσωπική σχέση. Όχι δεν έψαχνε γκόμενο. Το αντίθετο. Είχε βρει. Κι η σχέση της ήταν όντως περίπλοκη αφού ήταν τρελή και παλαβή γιαυτόν. Τον γκόμενο φυσικά. Ο Λευτέρης που κάτι είχε υποψιαστεί μπήκε στους κωδικούς της κι ανακάλυψε τα πάντα. Την αλληλογραφία, τις καρδούλες κι όλα όσα δύο ιντερνετικοί ερωτευμένοι κάνουν περιμένοντας να βρεθούν για να κάνουν τα… άλλα.
Το αποτέλεσμα; Ο Λευτέρης δεν μου μιλά γιατί θεωρεί, ότι έπρεπε να του πω ότι η γυναίκα του είχε γκόμενο με άλλο τρόπο, Ευθύ κι αντρίκιο! Η γυναίκα του δεν μου μιλά γιατί με θεωρεί ρουφιάνο. Κι ο γκόμενός της υποσχέθηκε να με φυτέψει στο χώμα επειδή έχωσα τη μύτη μου εκεί που δεν έπρεπε.
Α, κι η Ματίνα άρχισε να μου στέλνει καρδούλες και φιλάκια επειδή θεώρησε την απορία μου ερωτικό ενδιαφέρον.
Τελικά όντως είναι περίπλοκο. Όχι οι σχέσεις των ανθρώπων, αλλά το ίδιο το facebook!

3 Σχόλια »

  1. ΠΡΩΤ’ ΑΠ’ ΟΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ, ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ. ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΕΜΕΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ, ΤΟ ΠΩΣ ΕΓΩ ΕΝΟΩ ΤΟ «ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ». ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΛΟΙΠΟΝ, ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΟΥ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΤΎΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ. ΘΑ ΕΓΡΑΦΑ «ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ» ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΑΛΗΘΙΝΟ. (ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΕΣ, ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ). ΠΑΝΤΩΣ, ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ FB EINAI AMEΡIKANIKH ΠΑΤΕΝΤΑ, ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ «ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ», ΠΑΡΑ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ!

    Σχόλιο από EΛΕΝΗ ΤΖΩΡΤΖΗ — 9 Απριλίου, 2010 @ 03:52 | Απάντηση

  2. ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ, ΟΤΙ ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΜΑΙ «ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ», ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ!!!!!

    Σχόλιο από EΛΕΝΗ ΤΖΩΡΤΖΗ — 9 Απριλίου, 2010 @ 11:17 | Απάντηση

  3. Δεν λέω πως δεν με διασκεδάζει το κειμενάκι σου, αλλά θα περίμενα κάτι πιο «περίπλοκο» από εσένα. Να το πάς ίσως λίγο παρακάτω και ίσως ακόμα να μας περιγράψεις τι θα μπορούσε να συμβαίνει με αυτούς τους «πατερούληδες» που έχουν 2-3 προφίλ στο FB ή και σε άλλες σελίδες κοινωνικής αποχαύνωσης, που είναι στα πρώτα τους -ήντα και γκομενίζουν ασυστόλως με κοριτσάκια της μισής κ βάλε ηλικίας τους.. Με χαρά και αρκετό ενδιαφέρον θα περιμένω την άποψη σου.

    Σχόλιο από Μα πάντα θα σε τρώει κ θα ξύνεσαι?? — 4 Αυγούστου, 2011 @ 11:56 | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.